26 nov

hidup aku kini sendiri.aku seperti kekasih yang tak dianggap.aku terpaksa mengalah untuk menyelamatkan cinta ini.aku.aku sanggup berkorban ape sahaja untuk dirinya.aku terlalu menyayangi dirinya.aku..aku ingin diriku dilayan seperti dahulu.dimanja seperi dahulu.tatapi.,aku tau aku x akan dapat mengecapi harapan itu.hanya angan2 sahaja.apa lagi yang perlu aku buat untuk semua ini.tangisan aku hanya didengar oleh diriku sahaja.masalah aku didengar oleh aku sahaja.semuanya sendiri.aku terpaksa mengaku di depan rakan-rakanku bahawa aku bahagia tetapi hakikatnya tidak.aku menangis,tiada siapa yang dengar.malam yang hening membuatkan titisan air mataku mengalir.hal ini kerana,setiap malamla berlaunya peperangan yang membuatkan diriku jatuh sakit.aku..aku perlukan dia.perlukan kasih sayangnya.huhu.adakan aku akan dapt semua itu?atau hidup aku akan seperti ini selamanya?:(aku mahukan dirinya yang manja.dirinya yang mendengar masalah aku.dirinya yang selalu mengusikku,dirinya yang sentiasa membuatkan diriku bahagia.huhu..aku mahukan nya.hhuhu.aku rindu.azmi..pulangla.huhu:(

0 comments:

Post a Comment