kenangan tetap kenangan

hampir dua bulan die meninggalkan diriku,aku keseorgn menunggu dirinya.dia memarahi aku bercontact dgn dirinya.ye,mungkin aku salah kerana menganggu dia.aku takut apabila dia marah mahupun dia tension.aku sakit mendengar tangisannya.aku teramat menyayangi dirinya.selama aku bercouple dgn dirinya tidak pernah aku rasa berat mahupun kesal.aku treingin sangat jadi kawan baiknya.teringin sangat.aku bertekad tidak mahu bercouple dgn sape2 lagi.dialah yang terakhir.dan aku tidak akn melupakn dirinya.tidak sama sekali.walaupun aku berjauhan dgn dirinya,tetapi aku tidak akn melupakan dirinya.azmi,sekiranya kau membaca blog ini,walaupun ku tahu kau tidak akn membuka mahupun membaca blog ini,aku ingin meminta maaf dari hujung rambut kew hujung kaki.terlalu besar kesalahanku kepadamu.aku hanya ingin jadi seorang kawan baikmu.maafkan aku azmi.maaf.huhu.

time:8.39
date:19 feb 2009

0 comments:

Post a Comment