akhirnya dia meninggalkanku...

adakah aku berpijak dibumi yang nyata?adakah aku?hati aku sayu.sedih.pedih sangat2.aku dan dia tidak seperti dahulu lagi.kami sering bergaduh.aku tidak dapat menyelamatkan cinta ini lagi.aku terlalu lemah.kenangan yang membuatkan aku terasa begitu sedih bila mengenangkkannya.aku betul2 rindukan dia.ye mmg aku rindu dia.aku sayang dia.sayang sangat2.aku memerlukan dia.tetapi,aku kehilnagan dia.dan tidak lama lagi dia akan mendelete blog ini sekali.tempat dimana aku melepaskan segala perasaan yang terpendam.hatiku sakit.aku akan jadi seperti dahulu.seperi waktu kami bergaduh dahulu.aku begitu sedih.tapi tiada sape yang mendengar rintihan ini.aku sayangkan kau.aku sayang.aku megharapkan kite jadi seperti dahulu.tapi adakah itu akan jadi angan2 aku sahaja?all by myself

0 comments:

Post a Comment