hidupku tanpa kebahagiaan

hatiku sedih,pilu,kecewa,hancur..semua ada.tapi mengapa?aku ..aku x mampu menahan rasa beban di hati ini.hatiku sakit,hatiku menangis begitu juga mataku yang tidak henti2 mengeluarkan cecair.semangatku hilang.aku x diperlukan oleh dia lagi.aku hanya pendatang asing baginya.aku dilayan sebegitu disebabkan kesalahan aku.hari demi hari,aku semakin kehilangan dia.dia tidak mempedulikan aku lagi.aku menangis tiada siapa yang pujuk malah tiada sapa yang tahu.hanya diri ini sahaja yang tahu.aku btol2 x mampu menahan perasaan yang begitu sakit ini.aku dimaki,dihina,,pantaskah aku menahan semua ini?kalaulah aku dapat pergi jauh dari sini dan meninggalkan semua kenangan yang ada,adakah dia sedih?YA ALLAH!tunjukkanlah aku jalan yang benar.berilah aku kekuatan untuk menepuhi semua kepincangan ini.AMIN~

date:9 nov 09
music:river flow in you

0 comments:

Post a Comment