all by myself..

kepercayaan?aku..aku..aku masih percayakan dia?hurmm ya.aku masih.tetapi adakah dia menyayangiku?adakah dia btol2 mempercayaiku?adakah aku benar2 berada di dalam hatinya sahaja?atau ada orang lain yang dia suka?adakah person that dia kata benci but suka?adakah dia benar2 mencintaiku?apalagi yang harus aku buat untuk menyelamatkan cinta ini.??apa lagi harus aku buktikan bahwa aku teramat cintakan dia dan menyayanginya.aku penat.penat sangat.air mataku sentiasa berlinang semasa menulis blog ini.dahla dgr lagu sedih.huhu.aku bodoh,teramat bodoh!dia pergi meninggalkanku sebab aku tidak pernah memberikan cahaya kegembiraan kepadanya.aku sepatutnya menerima takdir ini.aku layak menerimanya!:'(.aku hilang tempat mengadu,tempat aku curahkan segala kasih sayangku,tempatku bahagia,tempatku sedih,tempat segala2nya untukku.it's all your false!your false,syikin!apalagi aku harapkan.apa lagi aku inginkan.hanya dikau.huhu.walaupun aku dilayan macam sampah pun,aku sanggup bertahan kerana cintaku terhadapmu terlalu kuat.biarla cintamu terhadapku itu berlalu pergi.aku tidak layak untukmu kerana aku seorang yang jahat yang tidak mampu memberikan kegembiraan kepadamu.aku mengharapkan kau menemui perempuan yang lebih baik dariku.aku hanya mampu berdoa untukmu.tetapi ingatla,aku amat menyayangimu,.terlalu.aku xkan melupakanmu.terlalu banyak kenangan yang kita lalui.YA ALLAH!!kuatkanla imanku,cekalkan hatiku.semoga aku dapat menempuhi saat yang sukar ini tanpa disisinya.aku amat menyangimu~

0 comments:

Post a Comment